Helg

 
FREDAG
140516
 Ronald & Ronny
Grattis
 Johanna
som vann i bandyn i dag
Grattis
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Arbeta som om du skulle leva för evigt.
Älska som om du skulle dö i dag.
 
av; Seneca
Hej där 
Nu är det helg och man skall återhämta sig till hundra.
Njuta av fint väder och vara ute i solen. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Har tagit en sömntablett i går för att få sova lite längre i dag :)
Det fungera bra vakna 7.30 det är helt OK
Så då kör vi dagen.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Fixa frukost och njuta i all sjöns sol ljus.
Kan sitta på balkongen med en kaffe och bara njuta av ljuset och värmen.
Vilken morgon.
 
Saga kommer upp och sitter bredvid mig vid datorn, när jag gör
min morgon hälsning på fb. Det är viktigt att den kommer ut.
Så är denna dag i gång och allt vanligt kör på.
 
Det som är annorlunda är att jag skall ha Jolin denna dag ...
nu klockan 10.30 kommer korven till mig ... vi skall pyssla om henne.
Vi tar en promenad ner till Brinken och hon får vara skogsmulle med farfar Ari.
 
Robin var i Salem för att plocka upp Johanna som skall komma till mig.
Hon får lite att stoppa i munnen så hon inte är hungrig.
Hennes nya grej ..... hopprep.
Hon är duktig och hon hoppar hela tiden. 
Linus och Joline leker i timmar och gubben blir helt seg.
Han går och vilar hos Thomcam :) 
Nu är det time att ta sig hem för bilen står vid Solbo, så Jolin får
promenera i den fina skogen och över bäcken.
Hon gillar det.
 
Vi har bestämt att Joline skall sova kvar så Nea och Jimmie kan
egna tid åt Johanna själv. Det är viktigt. 
Lite middag och litet bad hinner dom med tillsammans innan Johanna blir hämtad.
 
Nu skall jag försöka få fisen att koppla av ock komma till ro med
att somna in för natten. Hon är trött efter en sån ute dag.
 
Nu tar vi natt.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0