Ja ha ja, Linus på besök

 
FREDAG
140518
 Desideria & Desirée
Grattis
Linus
Tack för en fin dag  
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Våld på fil kan ha allvarliga följder.
Men vad kan hända efter en sexfilm?
På sin höjd att folk får fler barn.
 
av; Sophia Loren
Hej där 
 Det är skönt när värmen kommer och allt runtomkring är bra.
En soft dag med gubben och Linus.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Jag vakna tidigt i dag, har kommit in i bra rytm med att vakna lite före klockan.
I dag skall jag ha Linus eftersom båda måste jobba och han har inge dagis.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Duschen först sen en stund med mig själv och frukost.
En stilla stund på morgonen.
Tack för den.
 
Gubben kör mig till Brinken för att plocka upp Linus.
Inga som hels problem, glad som fasen för att få åka bil.
Och hemma skall man trycka på hissen och alla andra knappar men kan hitta.
Det blir en liten tupplur vid nio för han är trött då.
Vi tar oss ut och ner till Hemköp för att köpa glass.
Sen promenerar vi hem till parken och blir ute till 12-15.
Han blir lite hungrig då.
 
Sen går vi ut igen och då kommer morfis med, kaffe och dricka.
Leksaker och glada miner.
Lite jordgubbar kan vara gott att smaka på ... eller
 
Nu är vi griniga så jag tror John Blund har mosat något i ögonen på dig.
Upp och vila lite. Då tar jag och sover också.
Tack för det Karlsson.
 
Varmt ute i dag med så härligt. Det finns inget som är så skönt som att sitta ute.
Värme och ljust med blommor och allt vackert runtomkring en.
Jag gillar sommar.
 
Ari gör en kött stroganoff med ris till middagen.
Smaka så bra, men det skall man inte tala om för han blir så stöddig då :)
Lite tv och fika sällskap av Camilla. Thomas mekar bil.
Oj vad jag blev trött. Somna lite på soffan, sen tar man mer kaffe och kollar vidare på tv.
 
Nu är det på tiden att komma i säng.
det är lördag och klockan är 00.52
Natti
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0