Jobba :)

 
TISDAG
140520
 Karolina & Carola
Grattis
Caspian
En söt och go kille 
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Drömmar är tankens söndag.
 
av; Henri-Frédéric Amiel
Hej där 
Tänk att naturen fick rejält med vatten i går och det behövde hon.
Nu kommer det att blomma upp igen.
Älskar sommaren 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vill inte riktigt gå upp i dag, men var ju vaken så man kliver upp och in i duschen, kalt burrrrrr.
Jag hinner med lite egen tid och får lite energi på köpet.
Skall fixa frukost nu.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Min frukost är lite enformig ... måste byta lite tror jag.
Men till vad?? Fil müsli, kaffe, smörgås och juice är OK.
Vad kan jag byta ut??
Fil till gröt ja det funkar men det är ju bara de, jag vill ha mitt kaffe och min smörgås.
Så det är filen jag får byta mot gröt ibland.
 
Nu är det i alla fall klart med frukosten också.
JA men undrar ju lite vad jag skall göra nu när det bra är att invänta kvälls passet.
Jag får lite besök på förmiddagen, när gubben åkt till jobbet och
barnen masat sig till skolan.
 
Det är ju då Camilla och Linus som kommer på besök.
Vi tar tåget till Huddinge sen, Millan skall träffa Frida och jag skall
luncha med Susanne och Lollo.
Oj vad stor lilla Caspian har blivit.
 
Jag hämtar sulkyn också till Millan, jag tar den med till jobbet det är inga problem.
Nu är jag på jobbet och det blir en kul kväll, jag jobbar med Angelika :)
Allt går som det skall.
 
Nu är klockan nio och jag slutar nu.
Så hem, gubben hämtar mig och vi far förbi Camilla och
lämnar vagnen.
 
Så väl hemma är det väl bara att njuta av lugnet och hoppa i bingen :)
Tar natt nu.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0