Lilla lördag

 
ONSDAG
140514
 Halvard & Halvar
Grattis
Solen
Värme och blå himmel  
 
 Dagens citat
 
  Människor emellan
Jag skulle hellre leva två dagar på jorden
än tusen år i historien.
 
av; Moliére
Hej där 
Vad fint det var med sol i går, det skall tydligen komma till helgen också :)
Det får vi allt hoppas på. Fram för mer sol. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Klockan ringer 5 skall se till att bli klar så jag kan åka med gubben.
Jag vet att jag kommer att komma så tidigt till jobbet, men det är ju OK
Jag börjar ju sju.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Dusch, frukost och koll på nätet på 60 minuter, bra jobbat.
Nu åker vi till mitt jobb och det är så bra, jag verkligen gillar mitt jobb.
Det är Julie och jag igen, så bra :) .
 
Fika time och planering för dagen.
Så bra med dagsplanerna, man skriver vad jag skall ta hand
om och det håller man sig till.
Då kan ingen koma och säga att du inte gör något.
 
Min nya boende har jag varit inne och hälsat på.
Blir spännande att lära känna henne.
Bra anhöriga också.
 
Slut för i dag och allt är så bra.
Tar bussen till Flemingsberg, tåget till Tumba fyller på
sl kortet och handla till Saga, så allt fixat.
Nu skall jag hem och handla Bea på VI, hämta packet också.
 
 
Hem förbereda maten, kyckling ris och bea.
Så lite samtal och mail svarande, nu ser allt ut som det skall.
Maten väntar och då äter jag. Och en kaffe efteråt.
 
Det är bara jag hemma så det är inge roligt att äta själv. Ett måste bara.
Gubben kommer runt åtta så det är ju några timmar dit.
Saga och Robin dräller in strax efter sex
och skall äta.
 
Nu har även gubben kommit hem och jag känner mig seg, segare, segast.
Tar en TV stund och ser vad som kommer här.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0