Middag

 
LÖRDAG
140510
 Esbjörn & Styrbjörn
Grattis
Robin
18 år Hurra
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Man väntar inte på tillfället
man skapar det.
 
av; Okänd
Hej där 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En dag då familjen kommer att ha en gemensam middag.
Intresant.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Nu är det kallt och jag fryser satan !!!!
Tänder ett ljus och hittar mitt lugn, tar min frukost och njuter av dagen.
Allt är som det skall, förutom att jag fryser.
  
Var ner till Camilla på en fika och snacka lite.
Har tankat och fixat Rilles bil så den står nu här och väntar på han.
Vilar lite innan vi skall ner till greken och träffa alla andra.
 
Här är kort från Robins 18 - års middag.
 
Robin, Camilla, Roger Thomas och Linus.
Emelie, Eva och Thomas
Kim & Lillevi
Saga, Hanna, Rickard och Jessica.
Johanna
Tindra
Amanda
Robert
Daniel & Annelie
Joline & Linus
Busar lite
Joline
Saga & Robin med sin ciggar
 
Haylie
Hanna och Saga
Tre av Jimmies och Neas prinssessor
Nea & Jimmie
Johanna, Tindra, Linus och Thomas
Wilma
 
Så det var en dag med många roliga saker.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0