Mitt i veckan

 
ONSDAG
140525
Ingeborg & Borghild 
Grattis
 Ericka Efraimsson
 
 Dagens citat
  Självinsikt
 
Egen framgång är bäst - men andras olycka
är inte heller att förakta.
 
av; Okänd
Hej där 
 Vi är mitt i veckan och inväntar kristihimmelsfärdsdagen.
Helg på helg just nu, alltid lika många helger och lov på vårterminen. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Det är inte så att jag skall i väg i dag inte ..... så
en soft morgon med lite chill och härlig egen tid.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukosten vid datorn, som den borde.
Blir bäst så. Äter lugnast när jag har andra saker att
göra. Konstigt är det men så funkar jag.
 
Jag och Millan skall handla först på Willys, jag har tomt i frysen så jag skall fylla på den.
Sen blir det lite annat också, mjölk, fil, bröd, egg, socker mm.
Jag skulle kunna handla massa mer men tiden är lite tajt.
 
Vi tar en lunch innan jag skall till Stuvsta.
Skall fika med Ericka.
Det var länge sen sist och jag vill hälsa på hennes mamma också.
Skall bli så kul.
 
En fika och sen var det puss kalas och jag skall åka mot jobbet.
Hon blir trött lilla grynet.
Hon har så ont.
 
Nu jobbar jag till 21 och allt blir bra och flyter på.
Inga som helst krångel.
 
Gubben hämtar mig som han skall och jag är trött och lite slut i kroppen.
 
Jag gör kväll på en gång.
så trött
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0