NU ?

 
MÅNDAG
140428
 Ture & Tyra
Grattis
Väntans tider.
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Livet börjar på andra sidan förtvivlan.
 
av;  Jean - Paul Sartre
Hej där 
 En måndag i väntans tider, nu börjar det bli tråkigt.
Det händer inget.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Allt lugnt och fint, föräldrarna har åkt in till BB.
Tar en fil och sen väcker jag barnen. Det är ju så att dom skall till dagis.
Johanna kommer direkt till skollan från Tullinge.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Och jag får låna Jimmies bil :) Det var mycket snällt av honom.
Han är en underbar son, min fina kille.
 
 
Tar en sväng ner till brtinken för att få lite morgonkaffe när jag har lämnat barnen.
Det är ju bara så att jag måste handla lite, så det är bra att jag har bil och kunna ta
hem varor.
 
Men nu ringer Nea ... Va är det klart nu???
Nej då för allt i världen ... det kommer ingen bäbis här inte.
Dom får allt åka hem igen.
 
Så då tar jag mig till Salem och snackar lite med dom tänkte  jag. Jag hittar två sovande
människor i varsin soffa. Det är så bra att dom kan sova lite, för ungen skall ut nu.
Jag tar Nea på en shopping runda i Södertälje.
Vi tittar efter kepsar till tjejerna.
 
Nu är det bara för mig att åka hem. Jag lånar bilen så jag kan ta mig till Salem fort.
Det kan ju hända vet ja.
 
Fixa mat till gubben och barnen.
Sen är det bara att göra kväll och ha en skön kväll.
Lite film som musketörerna är allt bra att se.
 
Då ringer luren igen. Nu har hon värkar var 10 minut så jag kan ju komma nu.
OK Jag skall klä på mig. Hinner plocka fram kläder så ringer dom igen.
Nu är det nog lite brådis.
 
Väl där lägger jag mig för att sova på soffan.
Jag skall ju fixa med barnen i morgon bitti.
 
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0