Ny månad

 
TORSDAG
140501
 Valborg
Grattis
 
Wilma
 Dagens citat
  Livslust
 
Jag begär ingenting - men jag vill ha allt.
 
av; Ingrid Bergman
Hej där 
 Oj vilket bakslag på vädret. Nu brukar det ju alltid vara så sista april
och första maj, skitväder.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En lång stund för bara mig .... helt otroligt vad tyst det är.
Bara jag och min själ.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Frukosten är intagen i två omgångar, jag har njutit av allt som det bara går.
Jo jag saknar mina små sessor som jag har rått om ett par dagar.
Men dom kan man träffa igen som tur är.
 
Som alltid just vid denna tidpunkt är det skitväder ock kallt,
det har visserligen gått upp till 1.5 nu mot en minus i morse.
Men det har snöat och nu regnar det.
En morgon fika på Brinken, Thomas hämta mig.
Han gjorde pankisar och fika.
 Vilken blåst det är man kan ju tro att vinten står
för tröskeln.
 
Nä nu skall vi planera första doppet av två knäppskallar.
Och dom utnämnda är:
Kim Lindholm och Thomas Karlsson.
Ja dom skall ta sitt första dopp i Lida.
Så det blir lite planering på att bränna brasa och
äta korv.
 
Jag ringer efter min gubbe då jag måste handla först.
Så vi tar oss ner till Willys och handlar, hem och ställer
in allt för att sen ta oss ner till Robbans och en pizza med till Lida.
Vem har sagt att man måste ha korv??
 
Så väl där är det bara att brassa på.
elden är lös.
Nu skall dårarna hoppa i, jo dom gjorde det!!!
 
Ja nu är det kallt pojkar :)
Jag tycker INTE synd om dom, jag tycker det är dåraktigt.
En hobby särskilt Kim får stå för.
Rille och Linus
Lillevi och Kim
Camilla och Linus
Linus med bästa mormor
&
Nå väl det var trevligt och allt löpte bra tills ........
(denna bild är tagen två minuter innan hon tappar taget)
AJ, Wilma tappa taget om trädet, föll så illa att hon skrek i högan sky.
Oj vad ont hon har.
 
Nu skall hon tas hem .... stackars liten tjej.
Kolla om det är brutet någon stans.
 
Nu åker vi hem och jag är seg som en skit :)
Det blir inte många knop utan man kollar bara lite hit
och dit, lite TV och sen somnar jag.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0