Ny vecka

 
MÅNDAG
140526
 Vilhelmina & Vilma
Grattis
Ny vecka 
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Vänlighet är ett språk som
till och med den stumma kan tala
och den döve kan höra.
 
av; G. N. Bovée
Hej där 
 Det är alltså så att jag har en ny vecka framför mig och några jobba dagar.
Lite ostadigt väder men solen kommer att besegra på söndag.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Jag har sovmorgon och känner att jag faktiskt kan sova lite längre nu på
morgonen, jag har inget inplanerat och det känns bra.
Morgon rutinen kommer som den skall.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
En varm och go morgon dusch innan frukost.
Min vanliga fil frukost är som vanligt
fil, müsli, vitaminer, smörgås och kaffe.
 
Nu kan jag ta mig en titt på lite mail som jag måste svara på.
Lite annat samhällsnyttig info :)
Jag kollar lite på FB och ser vad vänner har för sig.
 
Det ser ut som det skall och allt är sig lik med
inga stora förändringar.
Camilla kommer över en svänga då hon har bilen och hon
kommer att köra mig till jobbet.
Vi skall bara ta det lugnt och inte stressa.
 
Jag skall ha massage i dag så jag skall vara på jobbet 15.30
En härlig start på ett arbetspass.
Nu är det bara att börja jaga på.
Vi startar med lits umgås tid.
Middagen skall serveras 17 så det är lite tid innan.
 
Hämtar matvagnen och sen är det bara servera middagen.
Och hjälpa två boende.
Vi har sen lite TV time och fika, lite mys och prat blir det.
 
Nu är det hög tid att börja lägga de boende.
Allt flyter på som det skall.
Jag slutar 20.00
 
Min gubbe står utanför och vänta, jag har ju ingen
bil så jag blir hämtad.
Jag har nu beslutat mig för att köra moppe
till jobbet.
Det kan bli kul.
 
Nu gör jag natt.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0