Robins dag

 
TISDAG
140506
 Marit & Rita
Grattis
Robin
18 år Hurra
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Den som förstår han förlåter
 
av; Okänd
Hej där 
 Det är en vecka som inte ser så piggelin ut, jag är lite öm i magen
men det skall nog fungera. Det är värre för gubbe.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Upp vid fem för att förbereda färd och allt till jobbet.
Börjar sju och har nu frukost och annat morgon stök.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Så duschen och frukost förs, avklarat. koll på FB klart.
Nu skall jag bara söka resa och tider på sl.se Det var enkelt, trots ny
konstig sida. Skall ta tåget 06.18 så då hinner jag till jobbet.
 
Väl där är det morgon rapport och det är inga som helst konstigheter.
Tar mig över på D sidan och fixar gröt och ställer fram saft mjölk smör och ost.
Nu är det bara att fixa och dona.
 
Jag får lite stöttning av Pia från c sidan, så allt blir super bra.
Fatou kommer klockan åtta så det är en bra dag för mig.
Vi blir helt klara tidigt, inga konstigheter alls.
 
Dagen rullar på och sen är min dag slut och jag tar bussen hem.
Väl hemma träffar jag Camilla i centrum och vi skall fixa
tårtans innehåll. Vad skall det bli då??
 
Jordgubbar och annat gott.
Handla lite annat också så klart för det är väl så klart att man inte bara köper det man skall,
kommer alltid med lite annat.
 
Så nu hem, jag är as trött redan. Ser lovande ut.
Men jag får ju hjälp av Camilla med tårtan.
Hade Nea inte haft fullt hus med barn skulle jag be henne göra fluffisar.
Får bli till Sagas kalas det är ju så himla goda.
Nu är det middag som skall fixas först och sen lite tårt-fix.
Efter som Camilla är hos mig och Emelie och Lillevi skulle komma till henne
så kom dom till oss. Det är ju lugnt, kan ju vara skoj.
Robin har nog glömt tiden lite då han inte
har kommit hem.
 
Så fick jag bjuda på en cider :)
Utan att det är olagligt.
Vi firar mer på lördag min son.
Hoppas pappa kan vara med då.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0