sol men kallt

 
SÖNDAG
140504
 Monika & Mona
Grattis
Gubben
Han är så dålig
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Varför skall vi bekymra oss för döden?
Livet har så många viktiga uppgifter som
måste lösas först.
 
av; Konfucius
Hej där 
 Ja vi har vår försommar månad just nu men ....
var är värmen?? Har den gåt på fest eller??
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En seg morgon med mycket trött Phia.
Har ingen aning  om varför, men det är nog bara att köra på
så får vi hoppas att det ger sig snart.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Gubben var redan uppe han har tydligen enorma magsmärtor som inte kan förklaras riktigt.
Hoppas att det bara att det är hans känsliga mage som spökar efter festen i fredags.
Det är så jobbigt om han är sjuk igen.
 
Nå väl när jag kom upp gick han ock lade sig, avbyte i data rummet.
Min frukost är intagen och då lyckades jag få en stund för mig och själen.
Vi har kommit tillsammans nu och dagen kan börja.
En kaffe på balkongen i solen skal sitta fint.
 Njuter av värme och sol, för jag har ju inglasad balkong så där är det varmt :)
Fixa lite med blommor och annat som jag kan fixa med.
Att bara sitta är ju väldigt svårt för mig.
Nu är det i alla fall jag som skall ta det lugnt min mage känns konstig.
Jag är nog bara nojig för att Ari är dålig.
Kolla lite TV.
 
Jag skall passa på att ta en sväng ner till centrum för att
handla blåbärssoppa åt gubben, passa på att plocka på lite till.
Så där ja nu bär det av hem.
 
Inge kaffe på Brinken i dag känner mig så konstig.
Ja ha ja nu är det kört, pang och magen är upp och ner.
FAN ......
 
Detta var inget trevligt. mat förgiftade???
Eller annat skit.
Jag lägger mig nu på sängen och hoppas på det bästa tills i morgon.
Det är en ledig måndag som tur är och jag vill bara
få allt bra.
 
Slut för i dag.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0