SOL ut och njut

 
SÖNDAG
140518
 Erik
Grattis
Härlig sommar dag 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Man lever bara en gång
 
av; Okänd
Hej där 
 Söndagen denna dag skall njutas i alla drag som bara går.
Sol ute, värme ute och ledig dag.
Alltså ut i solen
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En kort stund för mig och min själ.
Samla tankar och sortera de som hänt och ordna
så det som är bra är här.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
God morgon mitt hjärta och själ en dag för oss att njuta i solen
och ha en skön dag.
Frukost intagen och duschen får vänta en stund.
Vill bara njuta av ensamhet en kort stund.
 
Dagen får nu börja sakta och stabilt, allt på sin plats och inga hastiga rörelser.
Bara lugnt och stabilt. Eftersom det är så fint väder tar jag mig en
morgonpromenad och kolla läget på världen.
 
En kaffe hos Camilla och Thomas och sen kör dom mig hem.
Dom skall i väg.
 
Nu är det då bara att njuta lite av dagen och bara vara stilla med sig själv.
Har inga planer för dagen för jag har en återhämtnings dag.
Allt kretsar bara kring mig.
Jag bestämmer om mig och bara mig.
 
Kvällen här och jag har det bara lugnt och skönt
Tack och hej
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0