Ute dag

 
 
LÖRDAG
140517
 Rebecca & Ruben
Grattis
Vår fina dag i solen 
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Jesus dog för våra synder. Ska vi då
göra hans martyrskap meningslöst
genom att inte begå dem?
 
av; Jules Feiffer
Hej där 
Sommar värme och sol vad mer kan man begära av en ledig helg?? 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Joline har sovit väldigt oroligt i natt, hon var vaken eller halv vaken
runt 02 tiden till 03.30 då hon somna in hårt.
Jag fick då äntligen sova
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Nu är det i alla fall frukost för trollungen som är ivrig att få göra något
roligt med farfar Ari. Vi har funderat på att komma i väg ut med Rickard och Jessica
och bäbisen. Ner till ängen och parken där, tror att det kan vara kul för Joline.
Men först kommer Camilla hit på en snabb fika innan hon skall iväg till Tullinge.
Så Joline och Linus hinner leka en kort stund.
Nu skall vi göra lunch och ta med ut så man får fika i solen.
Allt klart och nu möter vi upp Rickard med familj vid deras port.
Knallar ner till parken, som just i dag har Storvretens dag.
Tivoli och uppträdande massa folk skall man förvänta sig.
Men inte så mycket.
 
Är där ett par timmar och sen bestämmer vi oss för att grilla.
Uppslutning på kvällen på ängen.
Först hem och vila och sen handla för att fixa för kvällen.
Nu är det på G ut igen.
 
Nere på ängen sitter Anneli, Daniel och Robert,
Camilla Thomas och Linus.
Och vi som kom var Ari, jag Joline, Rickard, Jessica och Jack.
Kim och Lillevi kom sen.
 
 
Tyvärr kunde inte Jimmie och Nea komma för dom var trötta efter
en hel dag med bandy, helt försåtligt Det blev fram till 20.15 tiden så trötta var vi.
Till Salem med Joline och sen hem i säng
Skit trött.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0