Varmt Hugo i dag

 
TORSDAG
140522
 Hemming & Henning
Grattis
Sommaren  
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Livet är en blomma
och kärleken dess nektar.
 
av; Victor Hugo
Hej där 
Nu tror jag sommaren är här för ett par dagar, så skönt det kommer att vara.
Sol, värme och mer sol. Min helg startar nu :) . 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Ring klocka ring, nu är det på tiden att ta sig upp och fixa allt innan man skall till jobbet.
Hinner med en liten stund med bara mig och själen.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost och även en kopp kaffe, det är så fint de.
Duschen är också klar så nu skall man packa väskan.
Jag skall ju träffa Nea sen så kläderna måste vi ha med oss.
 
Jobbet vid 6, det är OK ingen som vet att jag kom tidigt
eftersom chefen kommer senare i dag.
Och Johanna kommer sju.
 
Nu fixar jag frukosten och börjar mata på med serveringen.
Maria kommer 8 så då är det inte så många kvar som skall ha frukost.
Nu fikar vi och planerar dagen.
 
Några duschar och påklädnings hjälp på alla.
Så är vi klara och det fungera bra.
Alla blev på klädda, fått frukost och mediciner innan 10 perfekt.
 
Jag sluta 12 så då säger man trevlig helg och går hem.
Tar bussen till Flemingsberg och tåget till Tumba.
Träffa Nea på Willys och vi tar en glass på donken.
 
Nu blev klockan väldans mycket så jag måste rusa lite.
Skall vara hos läkaren 14.00, han dit 13.58 ,,,
PHU
 
Hem och softa tills maten skall fram på bordet, och sen till tvättstugan.
Fasen vad tvätt jag hade.
Men det funkar bra så det blir kväll för mig också snart.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0