Vi har snart semester månader här ... Var är värmen??

 
MÅNDAG
140512
 Charlotta & Lotta
Grattis
 Solen
Jag längtar efter dig
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Det är de som går vilse som
finner de nya vägarna.
 
av; Niels Kjaer
Hej där 
 Jag är så uttråkad med detta väder att jag känner ingen lust till något alls.
Var är min sol, var är min värme, jag längtar efter dig nu.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Jag somna om efter gubbens klocka och det var ju bra,
men då måste ju han komma in och stöka i rummet så jag vaknar.
Inte snällt Ari 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Så då är det duschen först, frukost sen.
Lite pejl på nätet och lite funderingar.
Vad är det som får folk att vara  så korkade och ego??
Nä inte värt att fundera ens.
Min dag är i gång och jag gör den till mig och mina kära.
Jag skall ta en kopp kaffe och plocka ur diskmaskinen.
Städa köket lite. Kan inte fatta varför det
skall vara så svårt att ställa in i diskmaskin.
 
Jag skall plocka lite under dagen och sen se till att bjuda på kaffe.
Har inget särskilt i dag och det är ju bra.
Vi bestämmer oss för att jag måste handla lite.
Så Willy får ett besök av mig.
 
Lunchen blir jag bjuden av Camilla. och en tupplur i hennes soffa.
En förrädisk soffa, skön som fan och jag somnar i den.
En kaffe och hon kör mig till jobbet för ett kvällspass.
 
Kvällen flyter på så bra och här är det bara att hoppas på att resten av
kvällen gör det. Ringer och påminner gubben att han skall hämta mig.
 
Nu hem och sova trött.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0