Vilo dag :)

 
SÖNDAG
140427
Engelbrekt  
Grattis
Vilodag
 
 Dagens citat
  Människor emellan
 
Livet - det är inte de dagar som har gott
utan de dagar man minns.
 
av; Pjotr Andrejevitj Pavlenko
Hej där 
 Sol och värme kan bli en helt otrolig dag.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Nu har morgonen kallat på sin uppmärksamhet och det är redan 11 grader
klockan nio. Det kommer att bli en under bar dag med värme och sol.
 
 
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Har en lugn och fin dag med mig själv på morgonen, gubben sover och så även Robin.
Saga sover i Tullinge. Så det är ju bara jag och min själ.
Dagen är på G men värme och sol.
Det är bara att njuta av dagen.
Tar en promenad ner till Branten och tar en fika där, kollar lite blommor och allt ser bra ut.
Måste få dagen att rulla så man inte längtar så mycket.
Hemma fixar gubben mat och det blir kyckling med ris och sås.
 
Jag tar mig en slappar deg framför Tv:n.
Det är lugnt och skönt.
Somnar......
Då ringer telefonen !!!!!
 
Nu är det bara att dra sig till Salem en bäbis på G äntligen.
Vi väntar på att värkarna skall till ta men det blir inte så mycket .
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0