Aris dag

 
SÖNDAG
20141012
 Valfrid & Manfred
Grattis
Civilkungens dag
Till minne av
Björn Söderberg
Ari
Grattis 
 Dagens citat
 
 Jag önskar dig mycket att glädjas åt ......
 
 Att du hittar recept du länge letat efter.
Hej där 
Det blir en dag med massor att göra. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vilar länge 8.30 ... jag har varit uppe i natt och hostat så det var skönt att få sova länge.
Två flickor kommer in och vill ha frukost. Så det är bara att kliva upp.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Min yoga tid och återhämtning blir inte så stor i dag.
Den hinner jag bara med i ett par minuter.
Hoppas det räcker.
 
Dagen rullar i gång och nu är det bara att hålla jämn fart.
Frukost till flickor, jag tar en dusch , Amanda badar och Johanna är med gubben.
Hon fixar sig senare kan jag tänka mig.
 
Jag far i väg för att hämta lite mjölk och gav Camilla en hjälpande hand två minuter.
Hon skall också duscha och fixa lite sen innan hon kommer.
Så nu är man hemma igen och skall väl påbörja
fixandet med kalaset.
 
Kakor och bullar, kaffe och te, koppar och glas.
Nu börjar det bli klart. Nu kommer folket. 
Camilla, Thomas, Linus, Rickard, Jessica, Jack, Nea, Jimmie, Johanna,
Amanda, Joline, Haylie, Annelie, Daniel, Robert, Robin,  
Kim, Lillevi och Emelie. Saga kom efter jobbet.
(massa barnbarn; från höger: Ari med Robert ( min brors barnbarn) Johanna, jag med Haylie och Jack,
Joline, Amanda försöker hålla Linus på plats)
Så det blev massor i vår hem  men det var trevligt ändå.
Tror att det var skoj och alla tyckte nog det var bra.
Men det är lite skönt när allt är över och man kan få lite egen tid.
Lite slut blev jag.
 
Så nu är det bara vi kvar och Emelie .... :)
Så hon blev kvar på efter fest ... ha ha ha
Mat, fika och en tur med bilen till Camilla.
Jag hämtar kaffebryggaren till Ari.
 
Bilen fick fnatt och det blev vansinnig heter med bilen.
Vatten på multiremmen, allt slirar, bilen vill inte starta jag vet att det kommer
att hända något.
 
Nä nu tar vi kväll är så trött.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0