En regnig morgon

 
TISDAG
20141007
 Birgitta & Britta
Grattis
Josefin
En super bra psykolog 
 Dagens citat
 
 Jag önskar dig mycket att glädjas åt ......
 
Att gräsfläckarna på de vita byxorna
försvinner i tvätten. 
Hej där 
Har en skön längre morgon som känns så skön tills jag kommer på
att jag skall vara på vårdcentralen om 1.30. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Det blir lite kort version av min tid i dag.
Duschen får göra sin verkan .
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost och lite koll på nätet, så nu är det igång .... dagen alltså.
Skall i väg till vårdcentralen nu till en super bra psykolog.
Hon är så himla lätt att prata med, har ett stort förtroende
för henne.
 
Nu är det bara att ta sig hem i regnet och bara ha en lugn skön dag.
Göra ingenting!!! Jag har lovat mig själv att bara vara och inte ha någon som helst krav.
Det blir en fin dag med mig själv ....
 
 
Jo Robin är hemma ett tag sen drar även han iväg.
Vi är bjudna på middag hos Jimmie & Nea :)
Rotfruktsgratäng med kött och bea.......
Så gott.
 
Gubben och sonen hade lite snack om jobb och jag snacka med Nea.
Goa med barnen och visa stora tjejerna att man kan göra armband
med garn.
 
Joline var en tröttmössa efter middagen så vi sa god natt och lade henne.
Nu har jag lite mer tid till Haylie.
Viktigt att dela detta på en bra nivå så inte svartsjukan sprider sig.
 
Nä nu tar vi och rullar hem, det är jobbiga nätter för mig så jag behöver sova.
Det är ju detta med hostan .... att den håller i så länge.
Inne på min tredje vecka nu.
 
Kollar TV och gör kväll.
   
GOD NATT 
På återseende.
  
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0