Förberedelser.

 
TISDAG
2014102
Ursula & Yrsa 
Grattis
 Min dag :)
 Dagens citat
 
 Jag önskar du slipper uppleva att ......
 
- det silverglänsande föremålet i rännstenen bara är
en ring från en läskburk. 
Hej där 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Gäsp och sträck på kroppen.
Känner mig så bra i dag.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost och en stund för mig själv :)
Som ljuv musik och god medicin för min kropp och sinnen.
Dagen kan ta fart nu.
 
Tvättstuga 7.00 bara min tvätt. Så skönt.
Fixar rena lakan och det är ju nödvändigt när jag skall
duscha med bakteriedödande medel i kväll.
 
Så lite mer kaffe och så invänta tiden att gå ner igen.
Så ni är jag klar med tvätten, ren bäddat i sängen
och allt rent för min del.
 
Lunch planering ... Chili con carne blir det.
Gott med lite majs i, duger alldeles utmärkt.
Kollar vad som finns till middagen i kväll och vad Robin
skall göra onsdag och torsdag.
 
Han har sin städvecka så det är bara för honom att fixa.
Och han kommer att göra det.
 
Har ju redan packat klart min väska och funderar vad jag
skall ha på mig o morgon ...
Nervös börjar jag att bli.
 
Så kommer hela familjen hem och jag har fixat middag och det fungerar som det skall.
Jag kollar lite på TV och slappar, vill ta det så lugnt som det går.
TV och sen i säng.
Skall upp 04.00 imorgon.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0