Garaget

LÖRDAG
20141011
 Erling & Jarl
Grattis
 Förbereder för i morgon
 Dagens citat
 
 Jag önskar dig mycket att glädjas åt ......
 
Renoir. 
Hej där 
 Jag har väl inga planer i dag direkt.
Bara handla lite senare.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Nu har min hosta flyttat sig till 5 på morgonen, det är ett plus.
Jag slipper natt vandringen.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 
En god frukost gjord av min man ... ägg macka.
Lite koll på nyheter, fb och annat krafs.
Inge svar från Tindras mamma.
Har inte förväntat mig det heller.
 
Min återhämtning får jag ta i duschen då jag verkligen
behöver ensamtid för att få maximal återhämtning.
 
Så nu är man som en ny människa och känner sig redo att möta dagen
 Väntar på att gubben skall ta sig in i duschen så vi kan åka till Bil tema.
 
Så nu är
 vi på biltema och skall handla växellådsolja och nya
torkarblad till min förklädda bumble bee.
Titta nu ser jag ut :)
 
Nu är det garaget som gäller jag och gubben skall ta ut båten och ta av
motorn. Sen har vi ju tagir ner Saaben så den står här.
Jimmie med familj kommer ner ... han skall hjälpa till.
 
Jerry och hans två barn är här och även Rille.
Så det var lite mycket folk.  Men det blir bra med allt.
Barnen blöter ner sig redigt i vattenpölarna.
 
Så det är bara att hänga på och jobba så vi kan åka hem.
Vi skall ha en fin kväll jag och gubben, men det är så att Jolin hängde med hem.
Föräldrarna tar de andra med sig och åker och handlar.
 
Vi far hem och fixar mat, Jerry och hans två knoddar skall äta med oss.
Rille och Jessica kommer också över på en fika.
Vi snackar och har lite skoj.
 
Jag blir hämtad för att handla kakor, bullar och glass tills i morgon.
Samtidigt som Jerry åker hem. Jessica går till jobbet och Rille blir kvar uppe.
Jolin åker hem men vi tar två flickor i stället över natten.
 
Så nu har jag handlat klart och det blev en hel del.
Glass, maränger, grädde, banan, kakor, bullar och massa annat.
Det är jobbigt med detta. Nu får vi allt sluta att fylla år tycker jag.
 
Mys kväll och TV tittande, sen blir det natt för flickorna och jag och gubben är
också lite trötta så vi gör nog kväll me.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0