Hemma dag

 
ONSDAG
20141001
Ragnar & Ragna 
Grattis
Min fina dag 
 Dagens citat
 
 Jag önskar dig mycket att glädjas åt ......
 
En svärm gäss som snattrande flyger
i formation över ditt huvud.
Hej där 
Dagen då jag har bestämt mig för att bara vara,
att bara ha min tid och göra mitt. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Så nu är det min morgon med mitt ljus och min återhämtning.
Jag skall göra saker och ting som jag vill.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Duschen, frukosten och kaffe, var och ett i sin tur ordning.
Har man blivit lite OCD påverkad???
Just min morgon plan måste gå på ett visst sätt så det blir bra, om inte
... vad händer då????
 
Det hinner jag inte ta reda på i dag det lägger jag åt sidan just nu.
Jag vill inte ha massa konstiga saker att tänka på.
Jag vill bara va.
 
En kort sväng till Brinken på kaffe och lunch.
Jag skall till Josefin i dag så det är bara att invänta rätt tid och fara dit.
Så det ser bra ut och jag kan bara njuta av dagen.
 
Hos Josefin blir det lite exponering av smuts och det går
bra jag får ingen panik och jag hanterar det OK.
Jag hoppas det kan hålla i sig ett bra ta och att jag slipper
detta bläckfisk beteendet jag har.
 
Jag skulle ha gott på en mindfulness grupp klockan 15 men det blev lite för stressigt.
Jag tar den nästa vecka i stället. Då är den redan inplanerad.
Lite lättare då eftersom jag har lite mat och skit som skall
fixas.
 
Stuvade makaroner med korv blir det till middag
Sen är det bara att dra till ICAMAXI och handla.
Kommer i väg vid åtta tiden. Inte så mycket folk att slåss med då.
 
Blir bjuden på en kaffe av Camilla innan vi lämnar av henne hemma.
Sen är det bara att köra hem och packa upp matvaror i lilla frysen.
Jag väntar fortfarande på en ny frys från Botkyrka.
Den kommer nog inom sin tid.
 
 Blev sen kväll i dag men det är sådant som händer.
   
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0