Jolin hit

 
FREDAG
20141003
 Evald & Osvald
Grattis
Joline 
 Dagens citat
 
 Jag önskar dig mycket att glädjas åt ......
 
 Åsnor
Hej där 
Helgen är här och det är bara att ramla på. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Tänder ljus ... Känner för att njuta av stunden .,... min tid.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Duscha tar lite fil klär på mig kör ner en stressad sur Saga till tåget.
Åker till Camilla tar en kaffe och smörgås. Vår dags planering går inte så
bra, det ösregnar.
 
Jag får ett samtal med en panik slagen kille i luren .. hans vita skjorta är borta.
Han är rabiat. Vi kastar oss in i bilen och kör hem. Camilla har en skjorta med sig.
Jag kör honom över till sin kompis, Robin skall stötta honom på en begravning.
 
Jag är hemma igen pratar med Nea, inge väder att vara ute i. Jolin vill komma.
Jag far dit och hämtar henne hon blir så glad.
 
När vi kommer hem har jag fått ett nytt kylskåp :)
Mitt gamla paja för en månad sen.
Det är jätte fint.
 
Nu är det lunch och vi skall se till att barnen sover lite lunch.
Det kan de behöva. Och jo de somna så fint.
Vi är ute lite också så de får klättra och gunga lite.
 
Gubben har tydligen bestämt att Jolin skall sova över
så då blir hon kvar.
 
Kör hem Camilla och Linus.
Sen är det bara hem och fixa middagen.
Korv och mos :)
 
Vi leker lite med damen blir så trött så trött.
Vi kommer i säng runt 20.30
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0