Kalas

 
FREDAG
20141017
 Antonia & Toini
Grattis
Susanne P 
 Dagens citat
 
 Jag önskar du slipper uppleva att ......
 
 - den sällsynta fågeln du trodde dig skymta högt uppe
i trädet visar sig vara en gammal trasa.
Hej där 
 Dagen då jag kommer att vara med
några vänner på kvällen.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
God morgon och välkommen upp till denna vackra morgon.
Återhämtning med andning och ljus är en del av mitt liv.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost och en dusch det är vad man behöver på morgonen.
Hoppas att dagen fortsätter som den börjar.
Saga är lite sjuk så hon sover på örat och kommer att försöka ta sig till skolan senare.
Sjukanmäler henne.
 
Så då kan jag ägna mig åt planeringen att ta mig ner till centrum och hämta saker till Nea.
Och handla lite till middagen. Saga ringer och talar om att hon kommer hem,
orkar inte med att vara i skolan. Då får du krypa i säng och bli där.
 
Det skall bli pannkakor hemma så det är bara att förberedda den.
Här skall det bli massa, Thomas kommer och hjälper mig med tunna pankisar.
Jag skall till Huddinge och äta så jag blir körd dit av Rille.
 
Maten är förberedd och Tove. Anna. Mariunella och Lollo är på plats.
Vi väntar bara på Susanne.
 
Det blir en trevlig kväll med skratt och mys,
tjejerna fortsätter på O´Lerris och jag tar mig hem.
En smula trött är jag.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0