Kolla bil

 
SÖNDAG
20141026
Amanda & Rasmus 
Grattis
 Amanda
Grattis på namnsdagen.
 Dagens citat
 
 Jag önskar du slipper uppleva att ......
 
- den dyra parfymen du fått mest luktar som en
otvättad hund. 
Hej där 
 Jo vi ändrar klockan i dag ... alla utom jag :(.
Jag var uppe straxt efter tre.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Går upp, fixar lite i köket. Frukost lite ljus och yoga.
Tittar till på min klocka på väggen ... den står på 6.30.
Bra lagom tid.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Kollar runt på nätet ... då upptäcker jag klockan.
Den är ju bara fyra!!!!
 
Ha ha ha hur fasen tänkte jag nu??
Eller varför vaknar jag så tidigt??
Jag tycker att det är lite orättvist att jag inte får :) sova mer.
Lägger mig på soffan och kollar lite film.
 
Tv skall vara ett bra sömnmedel, och det brukar fungera på mig ...
men inte i dag. Och inte nu i alla fall.
Kollar runt på massa kanaler :)
Försöker hitta något som kan vara intressant.
 
Så nu tar vi ock planerar lite för dagen ... Vad händer???
Gubben sitter och kollar bil på nätet.
Ja jag skall ha en ny bil igen.
 
Min fina Volvo har pajat i växellådan, för gammal bil att jobba med.
Billigare att köpa en annan.
Ja jag köper en begagnad eftersom jag har fortfarande Saaben att betala.
 
Hoppas på att hitta en fin liten bil till granny ...
En BUMLEBEE
jag behöver ingen ny fräsig bil.
Jag vill bara att den fungerar.
 
Som alla dagar kommer kvällen och jag känner att jag är
lite seg efter en väldigt lång dag.
Middag och allt stök avklarat ...
 
 
Kvällen och natten dyker upp som på beställning.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0