Lugna gatan

 
TORSDAG
20141002
Ludvig & Love
Grattis
 Min dag
 Dagens citat
 
Jag önskar dig mycket att glädjas åt .....
 
Havets salta vindar. 
Hej där 
Det är torsdag och jag har en dag med lite aktiviteter som skall gynna mig.
Det är så upphetsande att vara egoistisk .... NOT !
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Min tid ...... min yoga ... bara min .
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost ... jo som det skall. Fil med Crunch och müsli. 
Njuter av en kopp kaffe som min kära gubbe har kokat.
Vilken lyx .. Kaffet klart när du stiger upp.
 
Har en lite fundering på hur jag skall få i hopp morgonens hopp krockade tid.
Camilla och Linus skall plockas upp vid dagis 09.30 ....
Robin skall till Hallunda ungefär samma tid???
Hur kommer det sig.
 
Nu plockar jag upp Camilla och Linus först hämtar sen Robin och
kör honom till jobbet i Hallunda.
Det var bästa lösningen.
 
Inga andra saker kan vara mer planerade än detta.
Nu kör jag mot Salem för Camilla har köpt en platt tång av Maggan.
Vi passar på att äta och hälsa på Nea som kom förbi.
 
Så nu skall Linus sova middag han är trött som f.. .
Så det är bara att köra hemåt.
Jag tippar av Camilla i Vårsta och tar Linus med mig hem.
Thomas hämtar honom efter jobbet  så vi har en bra eftermiddag.
 
Skall plocka upp Robin också .. han har jobbat i dag.
Fixa mat och sen är det bara att planera inför kvällen.
Men det är ju då tvättstuga .....
Hur kan det komma sig !!!
 
Jag hatar att ha tvättstuga så här sent.
Det är inge kul man blir så jävla trött.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0