Med Nea

 
ONSDAG
20141029
 Viola
Grattis
 En dag med de bästa
 Dagens citat
 
 Jag önskar du slipper uppleva att ......
 
- du har fått fel paket på posten. 
Hej där 
Phia har en ny bil :) ...
Ja och nu kan jag leva lite :) 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Ont i handen och handleden ... jo det är klart.
Jag har ju opererat mig i skelettet.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Kör lite ljus, lite min tid, lite yoga.
Har det bra med mig själv, mina tankar och funderingar.
Jag har min egna tid för bara mig själv.
 
Jag väcker kids ... dom skall med till Salem så då får jag
bara se till att dom är klara nio när jag skall åka.
Eller måste jag det??? Kan dom inte göra det själv??
Hur mycket är mitt ansvar??
 
Vi åker i väg vid nio tankar först och sen iväg.
Upp och tar en fika med sonen som precis har stigit upp
och är på morgonhumör ... dåligt :)
Känner igen detta.
 
Nå ja det är ju Nea och jag som skall iväg.
Vi tar Johanna och Haylie med oss.
Robin skall passa barn i Salem.
 
Så nu åker vi mot Skärholmen Saga hänger på oss.
Hon skall träffa en kompis i Skärholmen.
Så nu är det bara att köra.
 
Jag känner att jag  är lugn och kommer bara att knalla runt.
Det skall gå bra ... utan smärtlindring :(
 
Så nu är vi klara efter att blivit bjuden på lunch av Nea och varit i affärer
för att hitta saker till festen :) .
 
Lämnat Saga och då blev vi bara fyra på hemfärden.
Väl i Salem plockar jag upp Robin som skall till Solbo.
Nu hem till smärtlindring :)
 
Vi fixar middagen eller rättare sagt Ari fixar.
Köttbullar och makisar,
 
Nu måste jag göra kväll för allt snurrar satan !!
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0