Middag i Salem

 
TORSDAG
20141030
Elsa & Isabella 
Grattis
 Halloween middag
 Dagens citat
 
 Jag önskar du slipper uppleva att ......
 
- den ömsesidiga kärleken inte är ömsesidig. 
Hej där 
Vaknar upp och är lite snurrig ... är ju inte OK. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Min tid och min bara.
Så skönt
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost är intagen och nätet är kollad, dagen planerad och då kör vi.
Skall vara i Salem vid ... 10.30  för att ta Nea till Hallunda.
Då kan Saga lämna P-staven till ungdomsmottagningen.
 
Fick meddelande om inställd yoga även i dag :( .
Då kan man göra annat på eftermiddagen :)
Som hämta Linus.
 
Nea och jag letar fina pumpor ... det finns inte :(
Vi hittar dock två till Neas skapelse.

Och sen var det annat mix till festen.
Släpper av henne i Salem vid 13.40 så jag
kan åka till bullen för att hämta barnstolen .
 
Var vid Nyckelpigan 14.10
Han åt mellis  och fick syn på mig ....
Oj vad glad han blev ... Han hoppa av stolen och ropa
"mommo"
Kom springande, tog tag i mitt finger och skall åka mommos bil.
Men hallå där tvätta händer och mun först.
Säga hej då till fröknarna och barnen.
Sen på med kläder och till bilen.
<hemma var det inte alls så länge innan mamma Camilla kom.
Men jag tycker det var tillräckligt då jag är handikappad.
Nu går han ju själv och att ge en frukt och lite vatten gå så bra.
 
Camilla hjälpte mig med sminkning och det blev så bra.
Mamma förvandlas till sitt rätt jag :)
Häxan av de goda :)
 
Det blir väldigt varmt med en lång peruk på sig.
Men det hör till så det får man stå ut med.
 
 
Lite av dekoren
Gravstenen
I denna hamna köttfärsen
Många fladdemöss fans det
Pumpor med spindlar
 
Middagen blev stor succés och vi hade en trevlig kväll.
Vitlöks såsens fina och kreativa skål :)
 
Tiden går så fort så klockan blev så mycket innan vi blev klara.
Barnen var trötta Hugo och först i säng var Jolin och sen flickorna modell större.
Minstingen hade reda sovit ett par timmar så hon vakna lagom till kvälls fikat :)

Den gode och den elake :)
Julgrisen var på besök och skulle försöka äta barn.
Värdparet
Trollungen och zombi Saga
Barnen troll ungar
Den farligaste av dom alla
Tow face
Som allt roligt tar det slut och vi kör hem.
Trött med super nöjd är jag.
 
Tack för en helt otrolig kväll värdparet
älskar er
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0