Nu kommer helg

 
FREDAG
20141010
 Harry & Harriet
Grattis
Robin 
 Dagens citat
 
 Jag önskar dig mycket att glädjas åt ......
 
 Pistaschnötter.
Hej där 
 Oj vad seg jag är ... Hur skall denna dag gå??
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Andas och vara positiv det är det ända :)
Tur att man inte skall göra så mycket i dag då.
Lova lämna Linus på dagis.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Mormor/farmor är populär. Det är svårt att få Linus och Joline att låta bli
att tjata om mig :) Inte lätt inte.
Ha ha ha ha
Jag kan göra vad som helst för mina klimpar.
 
Titta vad jag hitta i buskarna i dag......
Blocklocka
Lite mörkt men den syns i alla fall :)
 
 
Så nu skall jag ta hand om mitt hem ... jag har ett vardagsrum som behöver en över gång.
Sen är det ju köket. Alltid struligt med det.
Men jag har ju hela dagen på mig så det skall väl gå bra.
 
 
Lunch klämmer jag in här tycker jag fisk med äggsås.
Det duger alldeles utmärkt.
En kaffe på maten och sen fortsätta att städa.
 
 
Klockan går fort när man gör något .. det ät tur det.
Har hunnit med att skicka ett meddelande till Tindras mamma ...
jag vill ringa henne på söndag, behöver få säga hej till henne.
Hoppas jag får svar.
 
Nu kommer min son hem vi skall ha kvalitets tid han och jag.
Han har köpt fika bröd och min favorit dricka :)
Vilken kille <3
 
Det är bara mysigt att sitta här och se min lilla klimp blivit så
stor och är snart ( inte än ) redo att flyga ut hemifrån.
Han har lite kvar att lära sig, vad allt kostar egentligen.
 
det är lite time att fara till dagis, lova ju Linus att plocka upp honom.
Han kommer säkert inte i håg det men han blir glad när han ser mig.
Robin följer med.
 
Det blir Robin som kommer in ... för att se vad Linus säger då :) .
Jag visar mig för personalen så dom ser att det är jag som är där.
Linus blir glad .... och vill springa hem NU.
 
 
Hämtar Camilla och känner att bilen är lite konstig.
Den vill inte riktigt dra i väg.
Men en kopp kaffe på brinken vill jag ha.
 
 
Nu skall jag hem och fixa middag ... gubben sover och huset är tomt.
Ungarna har rymt fältet och ingen har fixat maten .
Ja det är som vanligt, det jag inte ber om händer inte.
 
Men att jag sen skall leka taxi och hämta här och där det är min plikt.
Tror inte på det längre, jag får bara skit för det i alla fall.
Och min bil har rediga problem.
 
Jimmie kollar på den och ber mig köpa växellådsolja.
OK hoppas det bara är detta problemet.
Hatar när min bil är sönder.
 
Nu gör jag kväll och skiter i andra.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0