Ny vecka ....

 
 
MÅNDAG
20140929
Grattis
Ny handläggare på F-kassan 
Super gullig tjej.
 Dagens citat
 
Jag önskar dig mycket att glädjas åt .... 
 
 Att din bil startar på första försöket
när en spekulant vrider om nyckeln.
Hej där 
 Man skall ta vara på de lilla som lyser upp tillvaron.
Det är det som gör livet så mycket mysigare.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna av att jag har en konstig dröm igen ....
det är ju bara fjärde natten nu ... jag vet att drömmen är lite suspekt,
för jag mins den på morgonen men den försvinner under dagen.
Det är bara vetskapen att den är konstig som är kvar.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Yoga tid är viktig i dag då jag känner mig väldigt upp och ner.
Tar mig lite frukost och skall precis ta kaffe när Saga kommer och säger att hon är klar.
Då är det bara att åka mot Hallunda. En kaffe på donken hinner vi allt att ta.
 
Vi är klara på 30 minuter så vi kör mot Huddinge jag skall ju vara där 11.00.
Vi tar en fika på Castello. Gott som fasen, hon vill ha lunch med sig
till skolan och jag köper en lunch till  henne.
Kör henne till Stuvsta.
 
Jag har gott om tid så jag svänger in på Tinas jobb.
Så jag kramas lite med henne och snackar lite.
Hon är så snäll och go denna människan.
 
Nu är det bara att gå till F-kassan och hämta pappret som skall till
Länsförsäkringen. Det var trevligt att träffa min nya handläggare,
så man har ett ansikte på henne.
Får tacka Julia för den tiden hon har hjälpt mig.
 
Då far jag hem då ..... har ett läkarbesök klockan 15.
Så nu är det lunch. Och det blev sketti :)
Hinner luta ryggen en smula innan också.
 
Nu är det dags Eva Olsson nu är det min tur.
Vi pratar om framtiden och hur viktig en op är för mig.
Ser ljust ut och jag känner mig glad tror jag.
 
Hem fixa med middagen ... Sen kolla fil och bara ha det bra.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0