Passa barn

 
LÖRDAG
20141018
Lukas 
Grattis
Lukas
Farmors kille 
Grattis på namnsdagen
 Dagens citat
 
 Jag önskar du slipper uppleva att ......
 
 - det bara är någon som slagit fel nummer - när
telefonen äntligen ringer.
Hej där 
Det är ju då lördag och garaget skall städas.
Barnbarn skall vara här. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna rätt sent i dag :) har sovit till sju :)
Det är så himla skönt tycker jag.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
´Jag börjar dagen med tid till mig själv, vill bara ha denna tid till mig.
Yoga ... duschen ... frukost.
Dagens ordning.
 
Jag får besök av Rille och Jack på en fika.
Alltid lika kul.
Camilla och Linus kommer också .... Så då är det bara två barn till :)
Dom kom vid 12.00
 
Så var det fullt hus med barn :).
Rille och Ari tog Jack på promenad lite tidigare så gubben
kommer hem lagom till Jolin kommer.
 
Så då har vi lite lek stund och lite lunch senare.
Vi går och handlar och Jolin får glass av faster.
Jag plockar upp Johanna på badhuset hon har varit
på kalas.
 
Nu skall vi hem och fixa middag till barnen. Det är jag som skall hämta upp
Nea och sonen vid sju så vi har lite tid att kolla tv på och varva ner.
Jolin börjar bli ganska så trött.
 
Nu tar jag och fixar kväll för mig.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0