Promenad

 
TISDAG
20141028
 Simon & Simona
Grattis
BumbleBee
 Dagens citat
 
 Jag önskar du slipper uppleva att ......
 
- alla bilderna du tog på utflykten är helt svarta
efter framkallning. 
Hej där 
 Dagen som blir en återhämtning
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Man kan ju ha en skön morgon, lugnt och en sak i taget så man får den starten man vill ha.
Tänder ljus och har lite yoga, bara jag och min själ.
Vår tid tillsammans.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost och en härlig skön stund. jag och allt min sköna dag
skall ge mig. Oj nu ringer luren .... Jaha ja jag har Camilla i andra ändan.
Hon undrar vad jag skall göra ... Jag skall ta mig till centrum
och apoteket.
 
Då ska jag hämta ut hennes medicin också.
Efter deras ombyggnad och systembyte har mina fullmakter kommit på villovägar.
Nu funkar det bra i alla fall, jag fick ut de jag skulle.
Då tar jag och traskar upp med medicinen till Camilla för att sen ta mig till Salem,
 
Men min smärta vart lite too much. Jag blev yr och svimfärdig.
Jag har ju tvättstuga också så jag vill inte dö.
Oj vad detta är jobbigt.
 
Att klara sig på egen hand och inte överanstränga sig,
ja det är inte så lätt inte. Jag försöker men det fungerar inte.
Så vad gör man???
 
Tvätten är i alla fall klar till sex och maten blir klar strax efter.
Bjöd Camilla och Thomas på köttfärslimpa.
Så kan man göra kväll sen eller??
 
(inte min bil)
Här kollas det bilar ...
Så det är en bil som är på G :)
Fin är det ... och ja jag är nöjd.
Bild kommer.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0