Salem :)

 
TORSDAG
20141009
Ingrid & Inger 
Grattis
Nea
En trevlig förmiddag med henne.
 
 Dagens citat
 
 Jag önskar dig mycket att glädjas åt ......
 
 Att din hjärtans kär ser dig som du är
- och älskar dig.
Hej där 
 Jag har varit vaken ett tag i natt också så jag sov fram till 07.00 i dag.
Det är ju lite knasigt att göra ett brake mitt på natten men jag hostar mindre när jag sitter upp.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Saga stutar runt och gör sig klar för att gå till skolan.
Jag tar min frukost och har lite tid för mig själv.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Återhämtning till tusen är det bästa medicinen för att fixa dagen.
Nu är klockan så pass att jag skall bege mig mot Salem.
Nea behöver komma iväg och handla.
 
Jag har lite att handla jag också så det passar bra.
Har en trevlig förmiddag med svärdottern.
En fika i Salem med Neas goda chokladkaka ... Det
är grejer det.
 
Nu är det bara att åka hem min varor, träffa Roger en snabbis, han
kom för att hänga lite. Så då kan jag ju lämna gänget :)
Nea skall följa Johanna till gympan.
 
Väl hemma skall väl jag förbereda en god rotfrukts gratäng och kassler.
God middag blir det i dag. Det har börjat regna igen och Camilla ringer
och frågar om jag kan hämta Linus i detta regn ... såklart :)
 
Nu är det bara att åka hem och steka kassler så jag och gubben kan äta.
Det kommer att vara en skön kväll med bara vi :)
Robin är ute och Saga är i Salem.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0