Tända ljus på gravarna

 
FREDAG
20141031
Edit & Edgar 
Grattis
Halloween
 Till alla spöken och läskigheter.
 Dagens citat
 
 Jag önskar dig lycka att få uppleva en kärlek
som inte rubbas av förändringar, som blommar
lika kraftigt på ålderns höst som i ungdomen.
Hej där 
Sista dagen på oktober och det är lite bitande kallt.
Jag har minus 2 grader på bil termometern vid sju på morgonen. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Jo det var upp med tuppen hålla sig lugn för att inte väcka gubben.
Men se där han vakna i alla fall.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Min morgon en lugn timme ljus och lite yoga andning.
Energi på fyllning, en kaffe , en smörgås. Lite koll på nätet.
Nu skall jag lämna bilen till Camilla.
Hon skall till läkaren på HS  lite snack med narkos och sköterskor, in för operation.
Hon ville ha sällis så jag haka på.
 
Det gick smidigt och vi var klara vid tio tiden. Efter som Camilla körde så vilar jag min hand.
Vi tar en fika i Tumba centrum sen kör hon hem och jag åker hem till mig.
 
Jag har en smula ont på fel ställe på min arm,
tack vare blåmärken. Det gör faktiskt ont.
Mitt svart lillfinger
Min blåslagna armbåge.
Ja efter en operation blir man lika blå som efter ett härligt fall.
Få se på tisdag hur såret ser ut :) .
 
Väl hemma blev jag död och lade mig ett tag.
Somna förstås.
 
Så nu är det sen eftermiddag och jag ser att gubben lagar middag till mig.
Fläskkarré med sås och potatis gott.
Jag får mat koma och är tvungen att lägga mig en stund.
Kollar på entligen hemma och 112 på liv och död.
 
Då så nu drar vi, jag och gubben
Min bror Greger / skogskyrkogården
¨Mamma & Pappa / Botkyrka kyrka
 
Nu har jag även kört dotter till Eriksberg så nu kan jag göra kväll.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0