utan bil

 
TISDAG
20141014
 Stellan
Grattis
Lunch med Robin 
 Dagens citat
 
 Jag önskar dig mycket att glädjas åt ......
 
Grisar.
Hej där 
 Det kan bli en tråkig dag i dag, kommer ingen stans.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Sitter uppe och försöker dämpa min hosta.
klockan är 01.24.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Nä lade mig igen runt tre. Vakna igen runt 6.30.
Så min dag kommer att kännas lång.
Frukost och lite Power tid för mig.
 
 
Duschen här näst, jag behöver inte stressa direkt.
Jag har bara ett besök hos Josefin klockan 10.-15.
Så det är bara att ta det lugnt kolla lite nyheter och spela lite.
Så nu skall kläder på och jag skall gå mot
vårdcentralen.
 
Det går bra hos henne och vi löser viktiga knutar.
Jag känner mig så frustrerad i bland och har ingen kontroll på
något. Det är det värsta för mig.
 
Min tid på sös närmar sig och det är lite läskigt att gå och
undra vad som kommer att  hända. Värken är kvar min stelhet är
kvar och så är jag svag Hugo.
 
Men det går OK med vardags saker.
I dag så skall jag luncha hemma med min son Robin.
Vi stötte på Antony så han följde med.
God lunch med fint sällskap.
 
Nu skall jag bara ta det lugnt och fixa eftermiddagen för bara mig.
Sova en tupplur är inte helt fel, jag är lite värd det kan jag tycka.
Men Nu är det ju time att fixa middagen,
kyckling och pomes.
 
Alla var hemma till middagen och det var ju skoj, inte ofta de
händer, men som jag sa. I dag funkar det.
 
Lite tv och mys i soffan :) inte helt fel det heller.
   
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0