Vad gör jag i dag??

 
ONSDAG
20141008
 Nils
Grattis
 Grattis sonen på
namnsdagen
 
 Dagens citat
 
 Jag önskar dig mycket att glädjas åt ......
 
Ett par skor som inte klämmer.
Hej där 
 En morgon när man tror att man behöver Noahs ark
för att komma till jobben :)
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Jag har varit uppe och druckit te mellan 01.30 och 03.45 i natt.
Så när jag vaknade 05.50 och upptäcker att min gubbe glömt att ställa klockan.
Så är jag så där trött så man nästan svimmar.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Men han rusar i väg och lika så Saga så jag har min stund ett tag
och känner andningen långt ner i lungorna och hur jag fylls med energi.
Frukost mmmm gott.
 
Då kan man ta sig en titt på nyheter och annat intressant, lite på FB så klart.
Bestämmer mig för att kolla tv lite, då kan man ju somna vet jag.
Sagt och gjort somna.
Har inte ens hört min son när han kom upp eller gick.
 
Vakna till vid 10.45 och undra lite lätt var jag är :) ....
Men kan snart fokusera att jag är hemma på soffan.
Så upp och hoppa, duschen nästa och en kopp kaffe efter :) .
 
Jag kollar runt lite och ser vad som behövs göras i dag.
Det är min son som skall plocka och städa.
Saga skall laga mat.
 
Då är det väl bara att förbereda tvätten och se till att allt är på plats.
Kan behövas lite dammtorkning och pilla på blommorna lite.
Så fina de blev.
 
Plockar upp Camilla och Linus.
Kör hem dom tar en fika där sen hem med middagen så Saga kan fixa den.
Thomas dyker upp vid 18.30 fixar däcket på bilen.
Tack för det Thomas.-
Bra poäng
 
Ja tvättstuga med båda barnen. Saga har en hel garderob.
Kan inte fatta hur hon hinner använda alla kläder.
Två stora tvätt säckar.
 
Klar 22.15 pip.
Så nu tar Saga och jag upp de sista.
Tack och hej för i dag.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0