Vila

 
LÖRDAG
20141025
 Inga & Ingalill
Grattis
Min dag
Vila :) 
 Dagens citat
 
 Jag önskar du slipper uppleva att ......
 
 - fröna du sått och som kommer upp så fint bara är
ogräs.
Hej där 
 Att vara hemma känns så skönt och man
kan fisa hur man vill..
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Har sovit hela natten, känner mig utvilad.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Så vi skall väl göra en fin dag av denna mysiga dag.
Har lovat mig själv att jag skall bara tänka på
mig. Jag skall bli bra så jag kan börja jobba.
Frukost och lite snack med min man, en myspys start på dagen. 
Jag kör denna dag med ett häng vid tv och lite film :)
Jag kommer inte att anstränga mig något.
Oj jag somna vist :)
 
Camilla väcker mig vid 13 tiden.
Skönt att sova ibland.
Jag har bara slappat och Saga fixa maten när hon kom hem.
Gratäng och fläskfilé.
Det är ju hon och barnen som skall äta.
 
Jag har en liten stund med Camilla, hon är ensam.
Thomas skall iväg med sina kompisar.
Då kommer en liten dam hit :)
 
Mitt vackra barnbarn, Joline.
Hon är med farfar Kim och kommer före att hälsa på Linus.
Dom kramades och pussades. Vilka fina barnbarn dom är.
 
Det var trevligt och hon åkte hem vid 21 tiden.
Kim kom och plocka upp mig för att köra mig hem.
Sitter vid datorn en stund sen tar jag och gör natt.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0