Yoga

 
ONSDAG
20141015
 Hedvig & Hillevi
Grattis
 Sonen
Tack för att din mor får låna din bil <3
 Dagens citat
 
 Jag önskar dig mycket att glädjas åt ......
 
 Om jag kunde skulle jag bespara dig
alla ögonblick då lycks upplösas i intet.
Hej där 
Skall träffa Nea i centrum i dag och gå på yoga. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
I dag låg jag på soffan och har sovit från och till hela natten.
Hostat med dock mindre då jag har suttit upp.
Känner mig lite mörbultad men det funkar nog.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Duschen och frukost och lite koll på nyheter.
Lite FB koll också så klart.
Klockan rinner i väg och jag skall vara nere i centrum vid 10
tiden skall träffa Nea
 
En promenad ner till centrum är nyttigt och känns bra.
Nu kommer hon och lill fisen är med.
Vi sätter oss på Sparks och tar en fika.
Här har vi en fin stund och bara har trevligt.
 
Fönster shopping är rätt roligt i bland men i dag var det jobbigt
efter som vi hitta så mycket fit som man ville köpa.
Jag var tvungen att köpa något i alla fall.
Sån är farmor :) .
 
Nu tar vi en sväng in på ICA jag måste handla till middagen.
Och det är Saga som skall göra den .
Nea tar bussen hem och jag promenera hem.
Jag satt en stund med Robin
och käka lunch.
 
Vila lite på maten för sen skall jag iväg till en yoga stund.
Kollar en fil som är bra och det är exakt vad jag behövde.
Nu är klockan snart tre och jag skall på yoga.
 
Det var en härlig stund en och en halv timme.
På vårdcentralen ... inte illa.
En bra instruktör och en härlig känsla efteråt.
 
 
Nu är jag på fylld med massa energi så det nästan kokar över.
Middagen skall fixas och sen är det bara att åka och hämta bilen i Salem.
Sonen låna ut pärlan.
 
20.00 kör Thomas mig över till Salem ... Tack svärsonen :) .
Nu är det en kopp kaffe lite snack och sen skall jag hem.
Det blir så att jag måste fram och tillbaka.
Dom behöver en sladd till bankdosan.
 
Bilen som är lite så där speciell vill inte starta när jag har den i dag ... grrr.
men till slut så lyder den mig också. Sladden levererad och jag kan ta mig hem.
Nu skall jag bara varva ner och gå till sängs.
Jobbig dag i morgon :)
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0