AW- Kväll

 
FREDDAG
20140926
Enar & Einar
Grattis
Ute kväll 
 Dagens citat
 
Jag önskar dig mycket att glädjas åt  .....
 
 
Hej där 
 Skall man ut och mysa med vänner.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Hur dagen börja ... jo lite seg, lite trött, massa ont och lite mer att stå i.
Tänder lite ljus och försöker få  i hopp delarna på rätt plats.
Inga större konstigheter.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Dusch och frukost är det som är ett i min värld.
Två är en kopp kaffe och njutning av dagens morgon.
Så nu är vi igång.
 
Saga vill ha gröt och Robin vill ha varmt vatten.
Undra vem som skal göra det sen???
 
Dagen går vidare i en lugn och stilla takt.
Jag planerar för en ute kväll med några tjejer från Rosendalsgården.
Så det är bara att se till att middagen är klar och att jag får
någon som kör mig dit.
 
Middagen blev att jag vart bjuden på donken av svärsonen.
Han körde mig till Huddinge också.
Så nu är man hos Lollo och inväntar resten av tjejerna.
 
Lollo, jag, Ferry, Susanne, Evelina och Lena .D kom.
Så trevligt satt och snacka om jobb och kompisar.
Viktiga saker för att man skall trivas på jobbet.
 
Vi blev hos Lollo till 22 tiden sen var det bara att traska till O´Lerrys.
Trevlig kväll med dans och snurr. Thomas hämtade mig vid 24 tiden.
Hem och sova.
Tack för en super trevlig kväll.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0