Date

 
LÖRDAG
140830
Albert & Albertina
Grattis
 Jag & Gubben
 Dagens citat
 
 Måtte du alltid .....
 
- hinna låsa upp dörren och nå telefonen
innan den slutar ringa.
Hej där 
 Det är lördag och vi skall på date jag och gubben.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En natt som kan vara avgörande hur du skall må denna dag.
Har sovit bra och känner mig pigg i dag.
Återhämtning och njuta av stillheten.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
En frukost och njutning av ensamheten.
Sätta upp kort från i går på FB och skriva lite här.
 
Duschen nästa innan jag och gubben skall till stan.
Vi skall ha en date :).
Jag och min man tog oss ut och var bara vi hela eftermiddagen
 
Vi var och lunch, promenera hand i hand och sen var vi på bio.
Kanske inte så märkvärdigt men det var min och gubbens dag.
Jag älskar att vara med bara han och göra bra saker,
inge stress inge tjafs inge ting bara vi.
 
Nu skall vi bara planera middagen ... ja just de ja den är redan planerad :)
Camilla har gjort chili con carne gratäng mums. 
Så nu var den klar och en kopp kaffe på detta. Vi hänger där en stund
men jag är lite trött i mössan så vi drar hem.
Vi gör kväll och kollar TV och slappar lite.
Jag somnar givet vis sen.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0