Dopdag för en ung herre

 
SÖNDAG
20140928
Grattis
Caspian
dopdag 
 Dagens citat
 
Jag önskar dig mycket att glädjas åt ......
 
 Vetenskapen att någon behöver dig. 
Hej där 
Ja i blad är det massor att stå i. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Sov inte så länge i dag, känner att jag skall göra så mycket i dag.
Man måste ibland dela på sig.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 
Går upp och fixar lite med lite saker som måste göras.
Men tar lite frukost med mig och far till Camilla.
Gott att äta med sällskap.
 
Sen är det Salem som gäller och iväg för stor stök i Södertälje.
Dagen rasar iväg med en himla fart. och det kan vara bra.
 
I dag döps Caspian i Huddinge så
jag sänder massa kärlek till den lille killen.
Hoppas din dag blir så bra som den kan.
 
Jag och Nea är i Salem igen vid 16 tiden treor jag.
Nöjda och på bästa humöret :)
 
Kramas med barnbarn och tar en fika.
Över sen till Brinken och lämna pengar.
Hälsar på Anna Larsson som är där och hälsar på.
Allt är så bra att man kan inte tro sina ögon.
 
Väl hemma så blir det TV och slapp tid.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0