En dag att slappa på??

 
SÖNDAG
140907
 Kevin & Roy
Grattis
 Barnen
 Dagens citat
 
Måtte du aldrig .....
 
- hittaprecis rätt svar - koncist,
oförglömligt, förkrossande - när du
behöver det, inte en halvtimme senare. 
Hej där 
Det är alltså veckans sista dag och jag har
planer på att vara slapp i dag :)
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
God morgon sköna dam nu är det frukost på G.
Jag har lite tid för bara mig och åter bara mig.
Det är så ljuvligt.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Duschen kommer här efter ett par timmar. Jag vill ta en promenad
med gubben och jag tycker väl att vi kan ta Jack med oss.
Så det blir en promenad runt Storvreten och njuter av det fina vädret.
 
Jack tittar på det mesta som vi går förbi men till slut somnar killen in.
Vi tar oss hem och äter en liten lunch innan vi lämnar tillbaka Jack.
Sen är det lite vila innan vi tar oss till Salem och en kaffe hos Nea och
Jimmie.
 
Gott kaffe bröd och massa skratt. Vi var där två timmar tror jag.
Sen skall man hem och fara över till brinken för middag.
Korvgryta med massa god korv.
 
 
En dag som jag skulle slappa på blev ett flängande hit och dit.
Efter denna dag är man helt slut och känner mig lite död.
Jag gör kväll redan nu och lägger mig och tittar på TV.
 
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0