Fika med ....

 
TORSDAG
140904
Gisela 
Grattis
 Nea
tack för en trevlig förmiddag.
 Dagens citat
 
Måtte du alltid .....
 
- överraska dig själv med hur mycket du
klarar. 
Hej där 
 Sol ... oh vad skönt det kommer att vara två dagar med sol ute
och jag kommer att njuta till 100 %
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Tänkte ta en redig sov morgon efter som jag vaknar tretusen gånger i natt.
Men det blev inte riktigt så, jag vakna vid sju och det får väl räknas som sovmorgon då.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Min tid med andning, yoga och återhämtning.
Stark inombords, lugn och fin ... bra dag.
 
 
Frukost och en dusch, fundera på vad man skall sätta på sig i dag.
Kjol kanske det skall ju vara varmt så varför inte.
Se här kommer Saga upp hon är lite mör i kroppen.
Jobba sent med det är det som är livet.
 
Hon har skola i dag och jobb i kväll, hon är duktig som fixar detta.
Jag tycker det är bra att hon har extra inkomst eftersom hon
snart är ute i livet och då blir det mer jobb.
Jag skall väl planera min dag lite så ...
Träffa Nea i centrum och goa med Haylie lite.
Trollet är ju på dagis så då kan jag goa mycket med minstingen.
 Jolin var på förskola och de andra var på skolan.
Så då kan man passa på att goa med minstingen.
 
Nu är det tack och hej en trevlig förmiddag med Nea, fika och lite handla blev det.
Jag hoppas vi kan ses nästa vecka igen :) kanske titta i Skärholmen då.
Nu skall jag hem och se vad Robin vill.
 
Vi bestämmer oss för att plocka upp lilla Linus på sin förskola.
Robin vill hämta sin syster son själv och få Linus att komma till han.
Det gick bra .. men fröknarna vart lite oroliga.
Tur att jag står där så dom såg mig.
 
Sen tar vi en sväng till Skärholmen och leta jacka till Robin.
Efter mycket letande och besvikelse hitta han en som kan vara något.
Han betala den själv och jag tror det kändes bra.
 
Vi blev sena där men det är inget med det.
Killar kan också ha väldigt svårt att bestämma sig ...
Det är inte bara att köpa inte.
 
Så nu är vi på G hem. Släpper Robin vid grillen i
Storvreten han skall träffa kompisar.
Jag tar Linus hem till mig hans mamma kommer och hämtar om 10 min.
 
Linus titta på bikupan och blir trollbunden så han skiter i att mamma kommer.
Hon tar en kaffe och snackar lite med mig och gubben.
Sen helt plötsligt efter 20 minuter såg han henne och skall kramas.
 
Nu är det bara kaffe för mig och gubben, vi kollar lite på TV ,
Ari tar en dusch och sen skall han spela på datorn.
Lugnt och stilla är det, Saga kommer efter nio hon har jobbat och Robin kommer vid tio..
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0