Grattis min son

 
LÖRDAG
20140920
 Elise & Lisa
Grattis
 Jimmie
Grattis på din stora dag, älskar dig massor.
 Dagens citat
 
Styrka och mod .....
 
Köp dig aldrig "kärlek", om priset är att bli
behandlad som luft. 
Hej där 
 Lördag Och det är en fin lördag med fina saker på G ....
Jag har ett födelsedagsbarn att gratta. Jo han är inge barn i den bemärkelse,
men han är min son.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Sov morgon hade varit på sin plats i dag men jag har en
telefon som låter hela tiden.
Hur i helvete skall man sova då???
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Komma till ro i dag är lite uteslutet efter som gubben redan är uppe.
Jag brukar hinna före honom men inte i dag.
Jag tror att det går hyfsat i alla fall.
Så den goda frukosten som består av fil med tillbehör
kommer på sin rätta plats den är njutnings bar.
Och lite koll på FB.
 
Oj det blev en fil på morgon kvisten. OK
Set helt ok ut. Handlar om slum. narkotika och betalda snutar i Brasilien.
Lite kaffe till den så är det ett tidsfördriv på två timmar.
 
Jag bör åka till affären och handla mjölk och kaffe.
Det är slut hemma. Oj vad jag vil ha pengar NU:
Hur fasen skall detta gå????
 
Ja vi kör denna dag och ser hur det blir.
Inte händer det så mycket så vi kollar film igen jag och gubben den slutar
vid 14.35 så vi hinner lagom till Sonen till 15.
Min kära son skall äta först innan det blir kaffe och tårta.
Nea har inte bakat tårta i dag ... men det gör inget.
Köpt tårta kan också vara god.
 
Frukt tårta och sång till min älskade son.
Hipp hipp hurra <3
Nu skall vi börja dra oss hem, en liten flicka blir lätt galen nu när jag skall gå.
Hon skall med hon vill sova hos farmor.
Hon vinkar till sina föräldrar hej då.
 
Så var det tack och hej puss och kram.
Väl hemma har vi en Saga son svälter som en gris tror jag.
Hon har inte ätit frukost trots att hon sovit hos sin kompis,
varför gör man så????
 
Kyckling och pomfritt är något som alltid går hem.
Och det var nästan färdigt så nu är det middag.
Vi har en kväll framför oss som hete slöa och kolla film.
 
 Joline somnar vid 20.30 tiden och jag kollar på Avatar.
 
Saga har som vanligt glömt sina nycklar, hon har inte Aris nr och min lur är på tyst läge.
Så hon satt här ute länge för att sen komma in med en granne.
Som man bäddar får man ligga :)
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0