Grattis Tindra.

 
ONSDAG
140910
 Tord & Turid
Grattis
 Super grattis till mitt älskade barnbarn som fyller år idag.
Tindra
Hurra hurra
 Dagens citat
 
Måtte du alltid .....
 
- föredra illusioner framför verkliga livet. 
Hej där 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En dag som alla andra, inte många andra saker som händer.
Man går upp, går på möten eller läkarbesök. sitter i telefonköer och har tråkigt.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Ny dag ... upp och hoppa en varm dusch och sen leta rätt på ett nytt
ljus att tända. Nu är det så strålande fint med ljus eftersom det är lite mörkt ute.
Sitter här och tänker på min lilla flicka som fyller nio år i dag.
Saknar henne och önskar jag får ha henne en liten stund.
Vill krama och pussa på henne ... smärtan är så fördjävlig.
Hur skall den inte då vara hos hennes pappa.
 
Jag skall till Salem i dag och umgås med Nea ett par timmar.
Vi tar Haylie till Södertäljebarnavdelning så dom
kan kolla hennes andning som är SÅ jobbig för henne.
Läkare som säger att det bara är förkylning ....
 
Jo det är det nog med flickan låter som en kaffekokare.
Då bör man göra något för att underlätta ... eller???
Denna läkare vi fick i dag lyssna , klämde och titta på henne så noga.
Han håller med att hon INTE bör låta så som hon gör.
Tack för det.
 
Han till och med gav henne lite medicin mot det.
Tänk vad läkare kan vara olika.
Nu skall lilla gumman få lugn och ro när hon sover och är vaken.
Tack Jonas du har två stjärnor extra i himmelen.
 
Nu får Nea en konstig blick i ögonen, ler lite försynt och säger;
"jag har inga hemmanycklar"
Jag skrattar och undra vad hon tänkte på i morse :)
Nå ja vi får jaga gubben då ... eller finns det en reservnyckeln kanske????
 
Så då var vi klara här och skall nu ta oss till Willys ......
Lite smått och gott skall man handla.
Nea skall ha tacos och jag köpte
"musraketer"
 
Vi hinner med en frukost på fiket för vi har väl inte bråttom :)
Så nu är det Salem nästa lite apotek och skicka till Tindra skall man.
Då är det bara att ta sig till Claudia och hämta nyckeln.
 
Hem och fixa kaffe och lite snack hit och dit.
Tack för en trevlig dag gumman roligt var det.
 
 Det är en liten Robin man skall hålla koll på nu.
Vad har denna slöa unge för sig????
Ett jobb skall han fasen fixa NU!!!!
 
Oj då är vi inne på eftermiddagen och Thomas skall låna bilen och
hämta två garderober. Robin hjälper till med flytten.
Så det blir lasagne till middag då.
 
Nä nu är det på tiden att ta sig hem och gå ner i varv och få kvällen intagen.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0