Hit och dit :)

 
LÖRDAG
20140927 
Grattis
Date med gubben 
 Dagens citat
 
Jag önskar dig mycket att glädjas åt  .....
 
Att ditt bagage kommer snabbt på
flygplatsens rullband. 
Hej där 
 Gäsp ... sträcker på hela kroppen.
Det är en bra morgon :)
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Tänd ljus ... Njut av värmen som stiger upp ur det :)
Yoga tid
återhämtning.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Duschen ... frukosten allt i rätta tid och som jag vill ha det i dag.
Förbereder dagen .. vad skall göras???
Telefon ringer ...
 
Nea ... ja ha ja .... till Salem en stund.
Det är ju OK.
 
Nä nu skall man hem och se om man kommer i väg mot
Nynäs och ha en träff men min man.
Vi tar en sväng till Tullinge först.
 
Han skall spela på trav och jag lämnar en trasig tub till
Eva Lindblom. Hon säljer Aloe Vera Och har
en liten reklam grej i Tullinge.
 
Lite reklam för er som vill fixa naglarna.
 Nina finns på Tullinge torg (mot stora parkeringen)
torsdag - fredag 10 - 18 Lördag 10 - 14
4/10 -  17/10 är det lite special priser.
Ring 073 511 02 96
 
Nu är det bara att styra mot Rosenhill.
Och en kaffe med Camilla och Thomas.
Camilla har fixat kaffe och bulla.
Tack för det.
 
Nu åker vi vidare på vår date och ser vad som händer.
Jag blir inte förvånad när det inte finns någon bil att hämta för Ari.
Han blir rasande arg och gormar på finska massa fina saker.
 
Jag och gubben knalla runt lite i Nynäshamn och tycker det är rätt fint här.
Vi hittar en restaurang och tar lite mat.
Det kunde ha varigt lite bättre .. men det är ju tanken
som räknas att vi är på date.
 
Nu tar vi och lite hemåt.
Möter massa motorcyklister som leker med sina liv.
<hur tänker man när man kör som en vettvilling???
De är ju inte ensamma på vägen det borde dom begripa.
 
Så nu är vi hemma och vi skall se på film.
Och bara ta det piano.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0