HS i dag

 
TORSDAG
14090811
Grattis
 Nu händer det något :)
 Dagens citat
 
Måtte du aldrig .....
 
- upptäcka att konserten du har biljättar
till gavs aldrig
Hej där 
Nu är det en anings tråkigt, jag känner att jag inte har riktigt lust med detta.
Men vad skall man göra??? 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Dagen till min ära vaknar jag före sex och det är inte så
OK kan jag tycka när jag är i Behov av att sova.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Nå väl jag tar min tid och vaknar sakta och fint.
Gör min yoga och hittar en balans som känns bra.
Nu kan dagen börja och jag vill bara få allt på plats.
 
Dagen är som vanligt uppbokad och man har häcken full.
Tvättstuga med Robin och lite saker till Saga då hon inte har
tvättat på en vecka och skall resa bort.
 
Sen är det HS som skall ha ett litet besök av mig.
Även Skärholmen ....
Hoppas på att hinna till jobbet i dag annars får jag ta det i morgon :)
Då kör jag i gång min dag.
 
 
 Fyra timmars tvätt börjar med ett konkande ner med all tvätt.
In i maskiner och på med dom......
Vänta en timme hänga upp och vänta en timme till ......
Så nu skall resten torka till lite ... Klar!!!
 
 
 Kuratorn väntar på HS ... Det är bra det nu är jag på G dit.
Och vilket samtal det blev .... så bra och givande.
Och många raka svar och årder :) .
 
Jag är en förtvivlad och frustrerad dam som måste finna mig i min situation.
Jag måste se positivt på mitt nu och blicka framåt och sen köra på med mina saker JAG gillar.
EH.... Hur skall det gå till????
 
JO det måste jag NU allt annat får vara jag skall framåt och hitta mina lösningar
på de problem jag har.
Så det så !
 
Tack för i dag återkommer om en vecka :)
Har ny tid hos kuratorn och det är så himla bra.
 
Nu sitter jag i bilen och har fått jävla i nama energi.
Tack för det.
Skall passa på att handla medans jag är på bra humör och möta massa
folk som springer omkring. Så ner till Tumba och ICA.
 
Nu tar jag mig hem och då ringer min lur ......
Oj det är min läkare. Handkirurgen på Sös.
Hej hej jo jag har sökt dig lite ....
Har så ***<<<<ONT.
Kan det var nervskador också uppe på allt annat skit???
Skall vi operera eller???
Hjälp mig NU !!!!!
 
> du får tid i morgon. :) ,hmmmmm ont säger du ... jaha ja det borde inte va så.
Ja det är lite saker i handen och handleden. Vi skall titta på det den 16 oktober när du kommer till mig.
Och till des får vi höra vad läkaren du träffar i morgon säger :)
Operation är ett alternativ så du blir stark och kan jobba i framtiden :).<
 
Ja ha ja så var det med det .
Jag får min tid och känner att nu äntligen skall det hända något.
Jag känner mig nöjd och upprymd.
 
Så kvällen blev bara att njuta.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0