Jag, Ari och Jollan

 
LÖRDAG
140906
Lillan & Lilly 
Grattis
Små barnen
 
 Dagens citat
 
       Måtte du alltid .....
 
 - välja rätt gaffel till förrätten.
Hej där 
 Min dag med Joline och lite annat smått och gått.
En sväng till lilla Linus och pussa på han.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Jag har sovit mycket dåligt i natt snurrat och haft myror i kroppen.
Undra om dom bygger bo dom flitiga små myrorna.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Vi låg en stund jag och Joline vi titta på barn tv.
Lite mysigt faktiskt när man kan ligga och ha det gosigt.
Nu är det dusch för Joline och jag fixar frukost.
 
Det är svårt att få i Joline mat men lite här och lite där så täcker vi upp dagen.
Camilla behövde Alvedon så jag och Jollan tar oss dit. Jag passar
på att ta mig en kaffe och Jollan passar poå att surra runt med Linus.
 
Nu är det lunch på G och Jollan och jag tar lite sketti.
Vi skall väl ta oss i väg med farfar Ari, Nynäshamn var det ju
snack om men det blev Skärholmen.
 
Telenor skall få besök av mig och då blir det
en och en halv timme senare ... Klar.
 
Nu har gubben snart en ny lur och allas abonnemang skall vara
fixade. Så detta med fri surf existerar ju inte riktigt.
Nu vill Joline ha glass ... hon har väntat tillräckligt länge
på oss tycker hon, lite jobbigt var det ju.
 
Nu är det Salem nästa klockan är 15.30
Så vi har en tur ... hinner precis ta dom på parkeringen.
Mammsen och pappsen skall handla och Jollan vill hänga på.
Så ett barn levererad.
 
Hem för middag sen göra kväll. Jag ÄR trött.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0