Kurator besök

 
TORSDAG
20140925
Tryggve
Grattis
 Min dag
 Dagens citat
 
Jag önskar dig mycket att glädjas åt  .....
 
 Ett ansikte som lyser upp vid åsynen av dig.
Hej där 
Seg dag ... regn och det är inte så trevligt .... man blir blöt och
man blir seg. jag är Hugo seg i dag. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
När jag vakna kunde jag nästa känna en viss aggression som inte var så
trevlig. Jag ville inte vakna och absolut inte gå upp.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Tar en dusch, varm, jag är lite frusen i benmärgen. Tänder ljus lite yoga och det hjälper lite.
Frukost och med ens piggare ändå. Så det är väl bara att låta
dagen rulla iväg då.
 
Fixad och klar för att åka till HS i detta regn väder. Det öser ner.
Jag kommer förbi gamla PB macken där det alltid
blir massa vatten på vägen.
 
Vad händer ... jo en kaskad av vatten sprutar på höger sida och min bil får fnatt.
Inget funkar och jag kör nästan på en stolpe.
Blir stående ett tag innan jag
kommer iväg.
 
Lite stressad och lite frustrerad.
Hinner i tid till kuratorn så det var OK ändå.
Har en bra timme och bra samtal.
Kan pussla i hopp mitt liv nu.
 
Nu skall jag träffa Lollo i Huddinge. Hon är vid in och finn.
Så det är bara att gå dit. Vi kollar runt och kommer fram till att det är en bra affär,
man hittar de mesta här.
 
Nu går vi mot thai mat stället mitt emot H&M.
Vi köper med oss mat hem och går upp till Lollo och käkar,
vi tar en fika och det är mysigt.
 
Hon skall hämta sin son från dagis då åker jag hemåt.
Tack för en trevlig stund Lollo.
Det var så kul.
 
Så nu var det eftermiddag och inget speciell är på agendan.
Försöker få tag i Telenor och Andra myndigheter.
Men det är kö och åter långa köer.
Kylskåp på morgonen. 
Kylskåp på eftermiddagen.
 
Det blir att handla massa frukost och annat i dag, jippi :)
Och Robin hjälper mig att bära, vad snällt av honom.
Spagetti och köttfärs är vad middagen består av i dag.
Så det är enkelt och snabbt.
 
Vi gör kväll och det är skönt.
   
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0