Mören igen ...

 
MÅNDAG
140901
 Sam & Samuel
Grattis
Nea
Kramar 
 Dagens citat
 
Måtte du alltid .....
 
- komma ihåg att dra upp blixtlåset.
  
Hej där 
Jo det är fullt ös i dag med tre möten ... varför allt på samma dag???
Jag glömmer att skriva i almanackan :( 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Tog en liten sovmorgon fast än jag måste upp och fixa dii och datt.
Jag tar en skön morgon med yoga och frukost i stället så det så.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Kolla runt på FB och sätter in korten från Grönan ... vilken dag.
Så det var trevligt att ha en del av familjen där.
Nu är det dagens planering med möten hit och dit.
 
Nu först till Josefin min psykolog. Har lite att snacka med henne om.
Har lite mer stress att ta hand om, lite frustrationer att reda ut.
Mina verktyg är ju bara jag.
 
Så då är det hem som gäller en liten lunch och sen är det bara att dra till nästa
uppbokning. Nea skall ha ett besök.
Lite kaffe och sen en massa snack hit och dit och dit.
 
Bitte och Pierre står näst på tur så jag skall åka till Södertälje :)
Och dom var i Tumba :) . Vilket strul, Bitte hade glömt att det var jag
som skulle komma dit. så jag tar mig hem igen för att prata med dom.
 Nu får det vara slut med alla möten hit och dit.
 
Inge bra att fixa dom på samma dag det blir så tight då.
Jag missa avdelningsmötet i dag men det kan inte hjälpas.
Jag tyckte Josefin var viktigare.
 
Men det gick bra att vara fullbokad med möten också det som var jobbigt
var ju middagen klockan 19.00, ingen hit direkt.
Men sen är det bara att göra kväll och man känner att det är skönt
med egen tid på kvällen.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0