Möte

 
MÅNDAG
20140922
 Maurits & Moritz
Grattis
 Camilla
Tack för god mat.
 Dagens citat
 
Styrka och mod .....
 
Jag önskar dig ett kärleksfullt hjärta
- och ett gott omdöme. 
Hej där 
 Ny vecka med massor att stå i ...
Alltid lika mycket planerat med möten hit och dit.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna upp med ett ryck ...
något är galet. Men vad???
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Oj oj o j min frys har stått öppen i natt .....
Vem har varit här inne och inte stängt till ordentligt.
Detta är en katastrof !!!!!!
Fixat.
 
Nu fixar jag lite tända ljus och lite harmoni så jag får tillbaka lite energi
som med ens flög ut genom min kropp.
Frukost intagen och en dusch hjälper till med återhämtning.
 
Fick ett samtal av Camilla, som undra om Linus skulle kunna få bli hämtad i detta ösregn
och körd till skolan. Jo det går ju alldeles bra. Han behöver inte bli blöt.
Han har ju en lång väg till dagis.
 
Tar mig en sväng ner till Brinken för en kopp kaffe.
Jag vill inte stressa mig så mycket i dag, känner att jag har en stressnivå som ligger högt över det
vanliga. Jag har lite tid här och hålla mig lugn och sansad.
 
Lunch med Camilla innan jag åker till mötet på jobbet.
Det är avdelningsmöte och det är så roligt att få vara med.
Vi tar upp lite rutiner runt Solen och det eviga påminnelsen om kommunikation :)
 
Nu skall jag hem och se vad det är för mat som skall göras.
Det blir sketti hos Camilla och det är bara jag.
Vad alla andra är ... ja Saga är i Salem och Robin häckar ute.
 
Kollar film innan det är hög tid att fara hem.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0